31.12.15

MY YEAR 2k15

Ahojte!

Bože, je to tak dlouhá doba, co jsem naposledy přidala normální článek s nějakým tématem, vůbec nevím, jak mám začít.

Asi nemá cenu sem psát, že nebyl čas, nálada, nápady apod.

Včera jsem usínala a přemýšlela jsem, co se stalo v tomto roce, abych si to vše shrnula a uchovala, rozhodla jsem se o tom napsat článek!:-) 

Snad se vám bude líbit a můžeme začít:-)
(určitě zde ale nenapíšu vše, zapomenu 100% na milion věcí(:D)


Leden

Pamatuju si, že jak jsme přišli do školy psali jsme úplně moc kontrolek, které se mi vcelku povedly a já jsem měla na vysvědčení vyznamenání, za což jsem byla totálně šťastná!!:-)


Tréninky jsme měli často do večera a já chodila pozdě domů, takže jsem se učila často až do rána..

Hodně času jsem také trávila se svým klukem (jojo, vím, že v jednom tagu asi v lednu, který se týkal hlavně otázek na mě jsem napsala, že jsem singl, nechtěla jsem to psát nějak veřejně nebo tak, ale pak jsem to jednou napsala na asku, v tu dobu jsem s ním byla asi 5 měsíců)

30.1, jsme odjeli na hory do Italských Alp

Únor

6.2. jsme se vrátili z Alp, ve kterých jsme byli přes jarní prázdniny
8.2. jsem si jela pro svého nového domácího mazlíčka, králíčka Lily♥ a také jsem se svým klukem oslavila náš první půl rok, asi nejhezčí v mém životě:-)♥

Dále jsem zase dost času strávila na tréninzích, s kamarády a rodinou:-)

Březen

Pamatuju si, že v přelomu února/března jsem hodně začala cvičit, běhat, celkově sportovat a jíst zdravě..

Nebyla jsem tak často unavená a cítila jsem se skvěle:-)



Duben

Pomalu jsem přestávala psát na blog


O Velikonocích jsem s mou rodinou a mým klukem vyrazila na Moravu do Aqualandu Moravia, kde jsme si to moc užili a je to tam vážně skvělé!:-)

Květen

Začala jsem být hodně nemocná, měla jsem silnou alergii, skoro jsem pořád byla doma a hodně mě bolela hlava, doktorka mě poslala k oční lékařce a musela jsem začít nosit brýle na tabuli, televezi apod.


Červen

S tanci jsme měli dost soutěží, ve kterých jsme se pěkně umístili


Bylo pěkné počasí, trávila jsem hodně času s kamarády a svým klukem u nás na bazéně, výletech,..

Vysvědčení dopadlo dobře a koncem června k nám přijela rodina, která bydlí v Anglii

 Červenec

Užívala jsem si s rodinou z Anglie, kamarády a se svým klukem

Až odjela rodina k nám přijeli známí z Ameriky, u kterých jsme byli minulé leto na 3týdny, děti jsem seznámila s mými kamarády a užívali jsme si všichni spolu nádherný červenec:-)

Srpen

8.8. Jsme s mým klukem oslavili 1rok spolu, neměnila bych, fakt!
12.8. Jsem měla 15té narozeniny, které jsem si moc užila!

V polovině srpna jsem se svým klukem a jeho rodinou odjela na týden na Lipno, kde mají jejich známí chatu, bylo skvělé počasí a máme odtamtud skvělé zážitky:-)

Září

Dost učení, chtěli toho po nás ve škole moc..

Měli jsme se třídou 3denní výlet, který jsme si skvěle užili a mám nejlepší třídu a jen tak bych ji nevyměnila:-)

Od září až v podstatě do konce roku jsme měli pořád soutěže, ve kterých jsme si našli mnoho novým kamarádů a s holkama máme moc zážitků♥♥

Říjen

Se školou jsme jeli na týden do Anglie, jelo se tam přes nějaký projekt zadarmo a chodili jsme tam i do školy, byli jsme v super rodině, která měla super děti(:D)

Podzimní prázdniny jsem si užila se svým klukem, i když ne někde na výletech, ale jen doma♥:-)

Listopad

Spousta přespávaček s kamarády a s klukem, škola, učení, soutěže, nic moc zajímavého:-)

Prosinec

Jelikož jsme v létě nebyli nikde na dovolené, první týden v prosinci jsme odletěli na 2týdny do Thajska, na takové dovolené v zimě jsem nikdy nebyla a bylo to super odreagování v tropech a jsem pěkně opálená(:D) taky to výjde o hodně levněji, takže vám doporučuju někdy podniknout dovolenou ne v létě:-))


Potom jsme si užili skvělé svátky s naší rodinou, přáteli apod.:-)


Dnes je poslední den v tomto roce a já Silvestr budu oslavovat se svými přáteli a klukem!!

--------------------------------------------------------


Přeju vám, ať do nového roku vkročíte tou správnou nohou a ať jste zdraví a šťastní♥
Můžu říct, že tento rok byl pro mě tím nejlepším ze všech a doufám, že byl i pro vás!:-)

Mám vás ráda♥

Lilian xoxo♥




Žádné komentáře:

Okomentovat