07.05.14

Několik faktů o mě?

Ahojte☺

Pořád jsem přemýšlela, jaký článek mám napsat, tak mě napadlo, že bych napsala pár faktů o mě☺
Jelikož jsem tady anonymní bloggerka, tak to budou takové normální, ne soukromé otázky☺

Tak můžeme začít!☺




-mám ráda jídlo
-ve škole mi to celkem jde
-jdu na gympl
-celkem se tam těším
-mám kamarády, kteří nejdou na gympl
-ale prostě chci tam jít
-bydlíme v rodinném baráku
-každému se líbí
-prý je velký
-jo je velký, na to že jsme jen tři
-bydlíme spíše v zapadákově, máme to blízko do města
-mamka mě vozí do školy
-mamka pracuje v kanclu, někdy je doma a dělá práci doma☻
-taťka je nějáký ředitel firmy
-chci psa
-ráda cestuju
-hodně cestujeme
-máme rodinu v Anglii
-máme doma dost věcí od Applu☻
-babička má iMac☻☻
-rodina bydlí na Česku a v anglii
-o prázdninách letíme do ameriky
-těším se
-moc
-mamka umí dobře anglicky a učí se francouzky☻
-taťka umí taky anglicky, ale lépe německy
-já umím anglicky a třetím rokem se učím německy
-prvním rokem ve škole třetím rokem u jedné paní
-angličtina se nedá s němčinou srovnat
-fuj
-nesnáším zkratky
-jsm
-jkj
-cs
-přemýšlím co mám dále psát
-ráda se dívám na youtube
-třeba na český youtuberky
-ale o tom článek jindy☺
-miluju naší zrcadlovku
-je od niconu
-mám celkem velký pokoj
-z ikei☺
-líbí se mi věci na ebay, ale bojím se těch, kteří to prodávají
-nechápu lidi, kteří dělají ze sebe to co nejsou
-třeba že se přdvádějí
-chcou být středem pozornosti
-atd..
-já jsme spíše taková stranou
-ale s kámošema ne
-jsem bláznivá
-ale jen s něma
-jdu se dívat na hlas
-hezký večer

Lilian xoxo♥

Žádné komentáře:

Okomentovat